duminică, februarie 08, 2009

Inceputuri...



Incerc din rasputeri sa elimin din vocabularul meu cuvintele "nu stiu", "nu pot"...Pentru ca deseori cand imi propun sa fac ceva, imediat cineva imi sopteste "nu poti! e prea greu..las-o balta!" Si asa incep intrebarile...de ce as face acel ceva? de ce sa ma chinui sa scriu un blog? eu oricum nu am talent la scris, oricum nu o sa-l citeasca nimeni...
Apoi apare motivatia (de cele mai multe ori se lasa tare cautata):asa cum eu atunci cand citesc alte bloguri simt ca parca m-am imbogatit ,poate ca cel care va citi aceste randuri,ignorand stangacia mea in ale scrisului, va medita macar 2 minute la cele citite; poate ca voi putea aduce un zambet cuiva; poate ca, intr-un final, incercand sa scriu, voi reusi sa imi fac putina ordine in avalansa de ganduri; poate ca...
Imi doresc ca randurile pe care le veti citi sa nu fie o pierdere de timp...

4 comentarii:

  1. Seamana cu tine! Simplu si profund. Abia astept sa citesc mai departe ce o sa ai de spus!

    RăspundețiȘtergere
  2. De citit va fi citit fi sigura!!Eu sigur o voi face!!!Imi place transparenta ta cu care dai voie celor ce citesc sa te "citeasca"!Este greu astazi sa mai gasesti oamenii care sa-si permita vulnerabilitatea, se opteaza pentru "protejarea reputatiei".Cand te expui desi risti sa fi ranit este singura varianta de-a influenta lumea. Demagogia nu mai impresioneaza pe nimeni.Imi doresc sa pastrezi puritatea gandului, a inimii si a cuvantului de-a lungul intregii tale vietii!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc mult de tot pentru incurajari! va iubesc :D

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi palce acest blog, imi place ce scrii... Deaceia acum sunt o persoana care are sa urmareasca blogul tau... :-) (merci pt "Alte suflete...) succes in continoare

    RăspundețiȘtergere