luni, februarie 09, 2009

Invat...


Mergand spre casa ma gandeam cat de repede a trecut ziua asta, cat de repede va veni maine si uite asa se scurg anii...cu ce m-am imbogatit astazi? ce invataturi am tras din greselile mele, sau ale altora, din intamplarile de azi?
Imi dau seama ca rapiditatea cu care totul din jurul nostru se misca, te impiedica uneori sa stai pur si simplu sa meditezi, sa te relaxezi, sa iti iei putin timp pentru tine...
Nu prea cred nici in teoria "Traieste-ti clipa!" pentru ca te poate impiedica sa ai o viziune, sa privesti in perspectiva, sa iti stabilesti tinte, sa ai pentru ce trai...Nu zic sa ignori prezentul, ci dimpotriva, sa inveti din fiecare zi cate ceva, sa nu mai repeti greselile tale si de ce nu, ale altora...


Astazi...am invatat ca desi esti atat de transparent, totusi nu toata lumea te poate intelege sau accepta. Am observat ca a fi altfel nu este intotdeauna comfortabil pentru unii...
...am invatat ca fara efort nu reusesti sa faci nimic bun si durabil...

Un comentariu:

  1. Oamenii mereu vor prefera ce e mai usor. Vor prefera asta pentru ca se gandesc numai la ei, nu si la cei din jurul lor. Desigur, tot ce este bun poate sa fie amenintator pentru altii... si pentru asta ei te vor critica si te vor ataca. Conteaza insa sa stii ce vrei tu. Sa stii ca "nu tot ce zboara se mananca" si ca adevaratii eroi sunt aceia care suporta durerea.

    RăspundețiȘtergere