luni, februarie 16, 2009

Leapsa cu carti



N-am alergat prea tare, m-a atins Cristina si iata ca mi-a venit randul:

1.Care este cea mai buna carte citita de tine?
Depinde ce intelege fiecare prin buna. Cartea care m-a pune mereu pe ganduri, ma invata mereu lucruri noi si cred ca este cea mai profunda este Biblia.
In afara de ea, mi-a placut Ion, Viata ca o prada, Romanul adolescentului miop,Maitreyi, Pe aripile vantului,Shogun, Maini inzestrate, O mie sa cada,Galileanul...si lista poate continua......

2.Ai facut cadou carti?
Da!Imi place sa fac cadou o carte din care stiu ca ai ce invata.

3.Care este viitorul literaturii?
Hmm...sper ca in viitor nu voi gasi doar in anticariate carti adevarate, pe care sa le tin in mana...nu imi prea place ideea de e-books, e-library..etc..
In alta oridine de idei, nu pot sa zic ca am citit multa literatura contemporana, ca sa pot incerca macar sa prezic viitorul ei...dar din cate am observat eu literatura din zilele de astazi este profunda, dar in acelasi timp altfel poate chiar ciudata in comparatie cu marii clasici...

4.In ce limbi ai citit carti?
Am citit carti (nu cu un grad de dificultate mare) in engleza, spaniola si acum am inceput si in italiana...

5.Ce carti celebre nu ti-au placut?
La râul Piedra am şezut şi-am plâns -Paulo Coelho

6.Ce tara a produs cea mai buna literatura?
Parere personala: Anglia (pentru ca am citit mai mult autori englezi, care mi-au placut :D )

7.Iei notite din cartile pe care le citesti?
Uneori subliniez sau scriu cate un citat care m-a impresionat...

8.Cam cate carti ai citit pana acum?
Nu stiu...unii ar spune ca multe, dar in comparatie cu altii, putine...

9.Cu ce carti ai adormit in brate de plictiseala?
Baltagul...

10.Ce inseamna cartile pentru tine?
Prin intermediul lor poti sa ajungi sa intelegi autorul si mesajul pe care el vrea sa ti-l transmita; este ca un fel de dialog in care faci schimb de idei, pareri; descoperi lucruri noi si interesante; cred ca sunt indispensabile...

11.Care este cea mai scumpa carte pe care ai cumparat-o?
Dictionarul Englez

12.Care este cel mai tare final la o carte citita?
Mie imi plac finalele cele mai realiste (Pe aripile vantului,Maitreyi,Ion,etc)...

13.Care este cea mai influenta carte citita de tine?
Minte, caracter si personalitate - E.G.White

14.Care scriitor te-a influentat cel mai mult?
Nu am citit atat de mult ca sa pot numi un scriitor...dar pana acum, E.G.White...

15.Cat de repede citesti o carte?
Depinde de cat de mult imi place.

16.Poate literatura sa schimbe lumea?
Cu siguranta! Problema e ca nu toata lumea citeste!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu